洛萄ˇ

OST.7

Cold萨吉


Love's getting cold

(爱情变冷了)

My heart is cold

(我的心很冷)

Time's getting slow

(时间变慢了)

We gotta go

(我们却不得不走了)


I'm standing here

(可我还在这里)

I'm waiting still

(我还在原地等着你)

I can't tolerate though

(尽管我已经无法承受一切)

When you promise you'll be there

(记得你曾承诺你会一直在我身边)

Always be you sweared

(永远都会在你身边 你发过誓的)


But now it is buried

(但现在一切被掩埋在过去)

No one I can share

(再也没有可以分享的人了)

Driving my heart away

(你带走了我的心)


Losing my breath

(我无法继续呼吸)

A million words left to say

(无尽的话还没有对你讲)

It's too late that I'm speechless

(但一切都太晚了 我再也不能说出口)


My days are blue

(我的生活变得灰色)

I wonder you

(你呢)

There's nothing new

(没什么新鲜事发生)

I wonder you

(你呢)

Life's standing here

(生活还是要继续下去啊)

And waiting still

(逃不掉的)


But memories still kill

(可还是会被我们的回忆击溃)

When you promise you'll be there

(记得你曾承诺你会一直在我身边)

...

...

...

I'm just cold so cold

(我真的感觉好冷)

How I'm missing you

(此刻我是多么的想念你啊)

Talking to myself

(我只能自言自语的说)

I hate that I still care

(真恨自己还是那么在乎你啊)

Ah

When you promise you'll be there

(记得你承诺你会一直在我身边)

Always be you sweared

(永远都会在我身边 你发过誓的)

But now it is buried

(但是现在一切被埋葬在过去)

No one could save it

(没有人可以将我们的爱拯救回来)

Driving my heart away

(你带走了我的心)

Losing my base

(失去了我的根基)

How can I keep on and stay

(你让我怎么继续下去)

That's too late now we're speechless

(一切都太晚了 我们再也说不出口了)





相比于其他那些OST,这首歌的歌词还挺抽象的😂


评论

热度(1)