洛萄ˇ

OST.2

For Lovers萨吉


Cast my gaze over your face

(我将目光投射在你的面孔)

I see your heart from you into me

(我看到你我交汇的心)

目光交汇,我心缠绕


The moon and the stars above will be

(我们头上的月亮和星星)

My words to thee

(是我对你说的诗句)

So honestly

(最最心里的)

每当看到星月,就如同你在


I love you you believe

(我爱你 你该相信)

Where you go I'll be

(你去哪里 我就会在哪里)

Just with the song

(就用这首歌)

My words to say

(替我告诉你)

I love you so

(我如此爱你)

But I never can say

(却永远不能说出去)

从不需要怀疑“我爱你”这件事,我与你随形,虽然我不能亲口说出,但我可以用这首歌来告诉你]张万森


Because you save me from myself

(因为你拯救了我最内心的自己)

You make me feel how wide life could be

(你让我知道人生可以如此广域)

In all the world there is no heart

(在这大千世界里 没有任何一颗心)

Like yours for me

(对我 能与你相比)

So deeply

(如此的深情)

你让我看清楚自己的内心,原来人生可以变得如此丰富,这世界似锦繁花,却没有一颗心对我 能与你相比,深情如你]林北星


I love you you believe

(我爱你 你该相信)

Where you go I'll be

(你去哪里 我就会在哪里)

My hope

(你是我的希望)

My dream

(我的梦想)

My everything

(我的一切)

I love you so

(我如此爱你)

Now will you hear me

(现在 你能不能听见我心里的声音)

“我爱你”如同“你爱我”那般,虽不及,但你在哪里我就在哪里,你是我的北斗七星,我们的梦想,听我心底的声音]林北星


评论

热度(2)